יום חמישי, 12 באפריל 2018

כיצד לבחור אטרקציות ליום הולדת? המדריך המלא


מחפשים רעיונות לאטרקציות ליום הולדת? במידה והנכם הורים צעירים והתחלתם זה עתה לתכנן לילדכם את מסיבת יום ההולדת הראשונה, אזי קרוב לוודאי שתחושו שעולם ההפעלות לילדים בימי הולדת שונה מכל מה שהכרתם בימי ילדותכם. 

מה שהתאפיין בעבר בחגיגה צנועה בגן הילדים עם עוגת שוקולד סטנדרטית מצופה בסוכריות צבעוניות, הפך במרוצת הזמן להפקה מתוכננת ומושקעת שכוללת לא מעט אלמנטים ומשתנים, שיש בהם בכדי להשפיע על מידת הצלחתו של יום ההולדת, לטוב או לרע. 

צוות ההפעלות של חברת פונטש בננה, המתמחה בהפקת פעילויות לילדים בתל אביב וברחבי הארץ ליקט עבורכם כמה מן הנקודות והטיפים החשובים ביותר בכל הכרוך בתכנון יום ההולדת, בחירת ההפעלות ועוד. 


הזדמנות נפלאה לחיזוק הקשרים החברתיים והביטחון העצמי של הילד

 מבחר אטרקציות ופעילויות לילדים
חגיגת יום ההולדת מתבטאת אצל ילדים בשמחה ובהתרגשות עצומה, שכן מדובר באירוע חווייתי שנחקק ונצרב בזיכרון. הילד מבין שמדובר ביום מיוחד שבו הוא הופך למרכז האירוע וכולם מסביבו מתייחסים אליו בהתאם. יחד עם זאת, יום ההולדת מהווה גם הזדמנות נפלאה לחיזוק הקשרים החברתיים שלו עם ילדים אחרים בגן, בשכונה או בבית הספר ולחיזוק הדימוי והביטחון העצמי שלו. 


מחברת פונטש בננה מציינים שניתן למצוא כיום מגוון לא מבוטל של אטרקציות ליום הולדת בקונספטים שונים ומגוונים, החל מיום הולדת מיקמק, אנגרי בירדס וחד קרן, דרך יום הולדת הישרדות, הטירוף האתגרי והמירוץ למיליון, וכלה בסדנאות בישול ושוקולד במתכונת של משחקי השף או מאסטר שף.


הפרמטרים המשפיעים על מידת הצלחתו של האירוע

בחירה נכונה של אטרקציות ליום הולדת מהווה את אחד מהפרמטרים המשפיעים ביותר על מידת הצלחתו של האירוע, אולם בחירת צוות ההפעלה או החברה שמפיקה את אירוע הנה משמעותית לא פחות, מאחר והסוד להצלחתו קשור ישירות בניסיונם, הכשרתם וברמת היצירתיות שלהם. 

על כן, בטרם הזמנתו של מפעיל כזה או אחר, כדאי לוודא כמה פרטים, כמו מידת הכשרה והניסיון בכל הקשור למסגרות עבודה עם ילדים, היות והדבר עשוי להעיד על החיבור והזיקה אל עולמם של הילדים. 

חשוב לזכור שמצב הרוח והתנהגותם של הילדים עשויים להשתנות בהתאם לסביבה העוטפת אותם, לפיכך חשוב שהצוות ההפעלה יהיה מנוסה ויידע כיצד להתמודד מול מצבים שונים העשויים להתרחש באירוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה